Iustitia Assistans uppmuntrar sina uppdragsgivare och anställda att komma in med synpunkter och klagomål. Synpunkter och klagomål hjälper Iustitia Assistans att identifiera brister, rätta till misstag och förbättra sin verksamhet.

Uppdragsgivare och andra kan lämna synpunkter och/eller klagomål på hemsidan, via ett formulär. Det går naturligtvis också bra att maila och ringa när som helst.

När synpunkter och/eller klagomål inkommit garanterar Iustitia Assistans att dessa synpunkter och klagomål tas omhand av en verksamhetsledare. Under förutsättning att den som klagat/inkommit med synpunkter inte är anonym, blir hon/han kontaktad inom två arbetsdagar och får bekräftelse på att klagomålet/synpunkten har kommit till rätt person. Inom två veckor får personen därefter veta vad som har hänt med klagomålet.

Fyll i dina synpunker/klagomål här

Ditt namn (obligatoriskt)

Din e-post (obligatoriskt)

Din synpunkt/klagomål

För att undvika onödig skräp post vill vi
att du fyller i tecknen i rutan nedan innan du
skickar iväg ditt meddelande.

captcha